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Coleção Digital

Avançada


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Título: HOW THE CARTONATO CAN BENEFIT FROM CRM TO GENERATE A SUSTAINABLE COMPETITIVE ADVANTAGE?
Autor: DENNYS S. L. P. AMARAL
Instituição: PONTIFÍCIA UNIVERSIDADE CATÓLICA DO RIO DE JANEIRO - PUC-RIO
Colaborador(es):  HELIO ARTHUR REIS IRIGARAY - ADVISOR
Nº do Conteudo: 7301
Catalogação:  19/10/2005 Idioma(s):  PORTUGUESE - BRAZIL
Tipo:  TEXT Subtipo:  SENIOR PROJECT
Natureza:  SCHOLARLY PUBLICATION
Nota:  Todos os dados constantes dos documentos são de inteira responsabilidade de seus autores. Os dados utilizados nas descrições dos documentos estão em conformidade com os sistemas da administração da PUC-Rio.
Referência [pt]:  https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=7301@1
Referência [en]:  https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=7301@2
Referência DOI:  https://doi.org/10.17771/PUCRio.acad.7301

Resumo:
This paper s objective is to analyze Cartonato company Rio Commerce and Services Ltda-Me. This work with critical analysis, aims at answering the following questions concerning the real advantages of using the CRM in the relations with the customers and also analyzing software the company should use to prospect these customers. Some management tools such as the SWOT analysis and the Balanced Scorecard are analyzed in this work as well as the products of the company, and is internal processes of fidelizing customers.

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