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Título: THE WOMEN S CONSUMER BEHAVIOR: A STUDY ABOUT IMPULSE SHOPPING IN ONLINE ENVIRONMENTS
Autor: ANDRESSA JOVINIANO DA SILVA
Instituição: PONTIFÍCIA UNIVERSIDADE CATÓLICA DO RIO DE JANEIRO - PUC-RIO
Colaborador(es):  DANIEL KAMLOT - Orientador
Nº do Conteudo: 47670
Catalogação:  27/04/2020 Idioma(s):  PORTUGUESE - BRAZIL
Tipo:  TEXT Subtipo:  SENIOR PROJECT
Natureza:  SCHOLARLY PUBLICATION
Nota:  Todos os dados constantes dos documentos são de inteira responsabilidade de seus autores. Os dados utilizados nas descrições dos documentos estão em conformidade com os sistemas da administração da PUC-Rio.
Referência [pt]:  https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=47670@1
Referência [en]:  https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=47670@2
Referência DOI:  https://doi.org/10.17771/PUCRio.acad.47670

Resumo:
This presente project aims to analyze the behavior of women s in impulse shopping in online environments considering all the factors that influente their decision making. Besides this, identify which factors impact in women s buying behavior, especially in generation Y. The methodology used was developed based on a descriptive analysis of quantitative data obtained through online questionnaires. With these results, there was a comparison between the objectives and the obtianeds results, pointing out the similarities and differences, besides a series os suggestions for future studies in the area.

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