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Coleção Digital
Título: FASHION AT FARM: A STUDY ON THE BRAND PERCEPTION OF CONSUMERS AND NON CONSUMERS FROM RIO DE JANEIRO Autor: MARIANA MACHADO WOLLNY
Instituição: PONTIFÍCIA UNIVERSIDADE CATÓLICA DO RIO DE JANEIRO - PUC-RIO
Colaborador(es):
MARINA DE CASTRO FRID - ADVISOR
Nº do Conteudo: 33753
Catalogação: 02/05/2018 Idioma(s): PORTUGUESE - BRAZIL
Tipo: TEXT Subtipo: SENIOR PROJECT
Natureza: SCHOLARLY PUBLICATION
Nota: Todos os dados constantes dos documentos são de inteira responsabilidade de seus autores. Os dados utilizados nas descrições dos documentos estão em conformidade com os sistemas da administração da PUC-Rio.
Referência [pt]: https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=33753@1
Referência [en]: https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=33753@2
Referência DOI: https://doi.org/10.17771/PUCRio.acad.33753
Resumo:
Título: FASHION AT FARM: A STUDY ON THE BRAND PERCEPTION OF CONSUMERS AND NON CONSUMERS FROM RIO DE JANEIRO Autor: MARIANA MACHADO WOLLNY
Nº do Conteudo: 33753
Catalogação: 02/05/2018 Idioma(s): PORTUGUESE - BRAZIL
Tipo: TEXT Subtipo: SENIOR PROJECT
Natureza: SCHOLARLY PUBLICATION
Nota: Todos os dados constantes dos documentos são de inteira responsabilidade de seus autores. Os dados utilizados nas descrições dos documentos estão em conformidade com os sistemas da administração da PUC-Rio.
Referência [pt]: https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=33753@1
Referência [en]: https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=33753@2
Referência DOI: https://doi.org/10.17771/PUCRio.acad.33753
Resumo:
This paper s objective is to analyze the identity envisioned by Farm and the brand image amongst consumers and non consumers in order to identify if there is a gap between these perceptions that could produce a negative impact on the brand. In order to reach the final objective the author has identified secondary objectives that will also be covered in this paper such as: present the brand identity; identify the main brand positioning amongst consumers and non consumers; evaluate if the brand positioning of non consumers is a barrier to buy Farm s products and if this brand positioning has a negative impact on Farm s brand.
In order to produce such analysis a bibliographical review was made and a quantitative questionnaire was applied to a sample of 101 persons. The author concludes that consumers and non consumers have the same perceptions about Farm s brand and that the negative aspects that both groups perceive could negatively impact the brand through mouth to mouth marketing.
Descrição | Arquivo |
COMPLETE |