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Coleção Digital

Avançada


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Título: ABOUT THE ANALYSES OF DIRECT CREDIT FOR THE CONSUMER BY PROFILE IN BRAZIL
Autor: MARIANA TERRA DE MORAES
Instituição: PONTIFÍCIA UNIVERSIDADE CATÓLICA DO RIO DE JANEIRO - PUC-RIO
Colaborador(es):  MARCELO CABUS KLOTZLE - ADVISOR
Nº do Conteudo: 3372
Catalogação:  18/03/2003 Idioma(s):  PORTUGUESE - BRAZIL
Tipo:  TEXT Subtipo:  SENIOR PROJECT
Natureza:  SCHOLARLY PUBLICATION
Nota:  Todos os dados constantes dos documentos são de inteira responsabilidade de seus autores. Os dados utilizados nas descrições dos documentos estão em conformidade com os sistemas da administração da PUC-Rio.
Referência [pt]:  https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=3372@1
Referência [en]:  https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=3372@2
Referência DOI:  https://doi.org/10.17771/PUCRio.acad.3372

Resumo:
With its currency stabilized, the massive direct credit concession to consumers has become the most efficient way for people of different social levels to afford a number of products that he wouldnt be able to buy without credit. Financial businesses, on the other hand, need to define those prospects whose credit will be granted so as to minimize default. The credit analysis based on profile is an efficient and common way to analyse the risk of credit concession. With new technology and methodological statistic, the credit analysis can be made in a faster and more efficient way, being up to these financial institutions the usage of these processes.

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