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Coleção Digital

Avançada


Formato DC |



Título: HOW EMPLOYEE BEHAVIOR AFFECTS CUSTOMER SATISFACTION
Autor: LUIZA MARIA CARDOSO DESMARAIS MACHADO
Instituição: PONTIFÍCIA UNIVERSIDADE CATÓLICA DO RIO DE JANEIRO - PUC-RIO
Colaborador(es):  FLAVIA DE SOUZA COSTA NEVES CAVAZOTTE - ADVISOR
Nº do Conteudo: 27672
Catalogação:  17/10/2016 Idioma(s):  PORTUGUESE - BRAZIL
Tipo:  TEXT Subtipo:  SENIOR PROJECT
Natureza:  SCHOLARLY PUBLICATION
Nota:  Todos os dados constantes dos documentos são de inteira responsabilidade de seus autores. Os dados utilizados nas descrições dos documentos estão em conformidade com os sistemas da administração da PUC-Rio.
Referência [pt]:  https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=27672@1
Referência [en]:  https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=27672@2
Referência DOI:  https://doi.org/10.17771/PUCRio.acad.27672

Resumo:
This Monograph brings conducting a case study on how employee behavior affects customer satisfaction in a tourism market. This study aims to investigate the behavior of Deci Tour s employees through the impact that this behavior cause on the customer s satisfaction.For this analysis, interviews with some customers of the company took place. Among them, there are customers who follow the company since its inception, more than 15 years, clients have travelled a few times, customers who only travelled once, and customers who have recently travelled. In the methodology research the way that was made the selection of interviewees and the interviews will be specified. Analysis of the results were presented.

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