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Coleção Digital

Avançada


Formato DC |



Título: RELATIONSHIP MARKETING OF FLUMINENSE
Autor: ANDREA MURGEL CONTINO
Instituição: PONTIFÍCIA UNIVERSIDADE CATÓLICA DO RIO DE JANEIRO - PUC-RIO
Colaborador(es):  JOAO RENATO DE SOUZA COELHO BENAZZI - ADVISOR
Nº do Conteudo: 25667
Catalogação:  22/01/2016 Idioma(s):  PORTUGUESE - BRAZIL
Tipo:  TEXT Subtipo:  SENIOR PROJECT
Natureza:  SCHOLARLY PUBLICATION
Nota:  Todos os dados constantes dos documentos são de inteira responsabilidade de seus autores. Os dados utilizados nas descrições dos documentos estão em conformidade com os sistemas da administração da PUC-Rio.
Referência [pt]:  https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=25667@1
Referência [en]:  https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=25667@2
Referência DOI:  https://doi.org/10.17771/PUCRio.acad.25667

Resumo:
This study intends to identify and analyze which relationship methods that Fluminense Football Club uses aiming a bigger approach between their fans and the team, in order to obtain their loyalty and new sources of income. Through exploratory, descriptive and participatory surveys, this study aims to know better the marketing s actions made by Fluminense and analyze the behavior of their fans, their motivation, factors of influence in their decisions and their perceptions about some projects from Fluminense. Therefore, the club could use this study in order to know better their target public and invest in strategic actions, besides, this can also be useful for other clubs that intend to improve their relationship with their fans and increase their income.

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