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Coleção Digital
Título: THE INFLUENCE OF BRAND IN THE PURCHASE DECISION OF BEER Autor: PEDRO CALIL TAVARES
Instituição: PONTIFÍCIA UNIVERSIDADE CATÓLICA DO RIO DE JANEIRO - PUC-RIO
Colaborador(es):
DANIEL KAMLOT - ADVISOR
Nº do Conteudo: 23623
Catalogação: 03/11/2014 Idioma(s): PORTUGUESE - BRAZIL
Tipo: TEXT Subtipo: SENIOR PROJECT
Natureza: SCHOLARLY PUBLICATION
Nota: Todos os dados constantes dos documentos são de inteira responsabilidade de seus autores. Os dados utilizados nas descrições dos documentos estão em conformidade com os sistemas da administração da PUC-Rio.
Referência [pt]: https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=23623&idi=1
Referência [en]: https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=23623&idi=2
Referência DOI: https://doi.org/10.17771/PUCRio.acad.23623
Resumo:
Título: THE INFLUENCE OF BRAND IN THE PURCHASE DECISION OF BEER Autor: PEDRO CALIL TAVARES
Nº do Conteudo: 23623
Catalogação: 03/11/2014 Idioma(s): PORTUGUESE - BRAZIL
Tipo: TEXT Subtipo: SENIOR PROJECT
Natureza: SCHOLARLY PUBLICATION
Nota: Todos os dados constantes dos documentos são de inteira responsabilidade de seus autores. Os dados utilizados nas descrições dos documentos estão em conformidade com os sistemas da administração da PUC-Rio.
Referência [pt]: https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=23623&idi=1
Referência [en]: https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=23623&idi=2
Referência DOI: https://doi.org/10.17771/PUCRio.acad.23623
Resumo:
This report mainly aims to determine the influence of brand in the purchase decision of consumers usual beer for that product. To reach this goal, were used in theoretical literature sources and also a search field. This field research will be conducted in order to subject the respondents to a questionnaire and also to a blind test with the three best-selling beer brands in the country - Skol, Brahma and Antarctica. Thus, the study aims to answer, so if the brand leader in sales in Brazil, Skol, is preferred because of its quality and tradition of being known for irreverent, youthful spirit and enjoyment that your brand has acquired in the market by consumers.
Descrição | Arquivo |
COMPLETE |