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A violação de direitos autorais é passível de sanções civis e penais.
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Coleção Digital
Título: CONSUMERS PERCEPTION ON AGILITÀ BRAND: AN EXPLORATORY AND DESCRIPTIVE STUDY ABOUT RELATIONS, IMAGES AND ASSOCIATIONS WITH A RIO DE JANEIRO FASHION BRAND Autor: MIRIAM ALHANATI VIANNA DA SILVA
Instituição: PONTIFÍCIA UNIVERSIDADE CATÓLICA DO RIO DE JANEIRO - PUC-RIO
Colaborador(es):
CAMILA DE SOUSA BRAGA RADEMAKER - ADVISOR
Nº do Conteudo: 19568
Catalogação: 24/05/2012 Idioma(s): PORTUGUESE - BRAZIL
Tipo: TEXT Subtipo: SENIOR PROJECT
Natureza: SCHOLARLY PUBLICATION
Nota: Todos os dados constantes dos documentos são de inteira responsabilidade de seus autores. Os dados utilizados nas descrições dos documentos estão em conformidade com os sistemas da administração da PUC-Rio.
Referência [pt]: https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=19568@1
Referência [en]: https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=19568@2
Referência DOI: https://doi.org/10.17771/PUCRio.acad.19568
Resumo:
Título: CONSUMERS PERCEPTION ON AGILITÀ BRAND: AN EXPLORATORY AND DESCRIPTIVE STUDY ABOUT RELATIONS, IMAGES AND ASSOCIATIONS WITH A RIO DE JANEIRO FASHION BRAND Autor: MIRIAM ALHANATI VIANNA DA SILVA
Nº do Conteudo: 19568
Catalogação: 24/05/2012 Idioma(s): PORTUGUESE - BRAZIL
Tipo: TEXT Subtipo: SENIOR PROJECT
Natureza: SCHOLARLY PUBLICATION
Nota: Todos os dados constantes dos documentos são de inteira responsabilidade de seus autores. Os dados utilizados nas descrições dos documentos estão em conformidade com os sistemas da administração da PUC-Rio.
Referência [pt]: https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=19568@1
Referência [en]: https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=19568@2
Referência DOI: https://doi.org/10.17771/PUCRio.acad.19568
Resumo:
The purpose of this paper is to investigate consumers perception on fashion brand Agilità, and their relations and associations with the brand, analyzing if the positioning of the company is being perceived by consumers as intended by Agilità. In order to achieve this objective, two surveys were performed: one qualitative and other quantitative. In the first one, in-depth interviews with five consumers were conducted and interpreted. Later, questionnaires were applied in every Agilità store in Rio de Janeiro. After data analysis, some discoveries were made: the existence of three customers segments and their different communications habits as well, revealing that the company should fine tune her brand positioning.
Descrição | Arquivo |
COMPLETE |