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Coleção Digital

Avançada


Formato DC |



Título: THE CUSTOMER LOYALTY TO A GAS STATION ON HIGHWAY
Autor: AMANDA REIS ALLERS
Instituição: PONTIFÍCIA UNIVERSIDADE CATÓLICA DO RIO DE JANEIRO - PUC-RIO
Colaborador(es):  CECILIA LIMA DE QUEIROS MATTOSO - ADVISOR
Nº do Conteudo: 15909
Catalogação:  19/07/2010 Idioma(s):  PORTUGUESE - BRAZIL
Tipo:  TEXT Subtipo:  SENIOR PROJECT
Natureza:  SCHOLARLY PUBLICATION
Nota:  Todos os dados constantes dos documentos são de inteira responsabilidade de seus autores. Os dados utilizados nas descrições dos documentos estão em conformidade com os sistemas da administração da PUC-Rio.
Referência [pt]:  https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=15909@1
Referência [en]:  https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=15909@2
Referência DOI:  https://doi.org/10.17771/PUCRio.acad.15909

Resumo:
The aim of this study was to identify the factors that consumers consider important to their satisfaction when choosing a gas station. We performed a quantitative research in the field and interviews to point out opportunities for improvements to the National Gas Station. It can be concluded that the service, as well as some aspects of infrastructure are extremely important, since the audience sees the gas station as their second house. Based on this survey the need to examine closely the performance of the can be employee, and also the need to improve the training care.

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