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Coleção Digital

Avançada


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Título: AS TO PERFECT THE LOGISTIC PROCESS OF THE POST OFFICES TO MINIMIZE DELAYS IN THE DELIVERY OF SEDEX
Autor: RUBENS MOREIRA
Instituição: PONTIFÍCIA UNIVERSIDADE CATÓLICA DO RIO DE JANEIRO - PUC-RIO
Colaborador(es):  JOAO WANDER N ANNUNCIACAO - ADVISOR
Nº do Conteudo: 12552
Catalogação:  01/12/2008 Idioma(s):  PORTUGUESE - BRAZIL
Tipo:  TEXT Subtipo:  SENIOR PROJECT
Natureza:  SCHOLARLY PUBLICATION
Nota:  Todos os dados constantes dos documentos são de inteira responsabilidade de seus autores. Os dados utilizados nas descrições dos documentos estão em conformidade com os sistemas da administração da PUC-Rio.
Referência [pt]:  https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=12552@1
Referência [en]:  https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=12552@2
Referência DOI:  https://doi.org/10.17771/PUCRio.acad.12552

Resumo:
Logistic the enterprise one has been throughout the times, an important tool for the integration between customers and companies. For company as the Brazilian Company of Post offices and Telegraphs (E.C.T), the planning, the organization of the distribution processes and the care in the execution of services are of utmost importance for the satisfaction of the customers and the rise of the quality and the consequent increase of the competitiveness. There will be boarded in this study options to maximize the satisfaction of the customers of the Post offices, with one of the services of the organization, the Sedex. Will be detailed the process of delivery of orders express in the center of domiciliary distribution of Copacabana and presented proposals of improvements in the logistic processes. This study detaches the importance of the logistic as essential factor s for the survival of the companies, mainly for the post offices inside of the global scene and constant development, changes and competition.

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