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Coleção Digital

Avançada


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Título: AIR PARTS CUSTOMERS SATISFACTION RESEARCH
Autor: NATALIA SANTOS CABRAL
Instituição: PONTIFÍCIA UNIVERSIDADE CATÓLICA DO RIO DE JANEIRO - PUC-RIO
Colaborador(es):  DANIEL KAMLOT - ADVISOR
Nº do Conteudo: 12540
Catalogação:  27/11/2008 Idioma(s):  PORTUGUESE - BRAZIL
Tipo:  TEXT Subtipo:  SENIOR PROJECT
Natureza:  SCHOLARLY PUBLICATION
Nota:  Todos os dados constantes dos documentos são de inteira responsabilidade de seus autores. Os dados utilizados nas descrições dos documentos estão em conformidade com os sistemas da administração da PUC-Rio.
Referência [pt]:  https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=12540@1
Referência [en]:  https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=12540@2
Referência DOI:  https://doi.org/10.17771/PUCRio.acad.12540

Resumo:
The purpose of this work is to analyze the attributes that are related to Air Parts customers satisfaction. A research was conducted to identify the degree of customer´s satisfaction, and also to discover the profile of these customers. As a result, it was found that in general the company has a good relationship with its consumers. But some attributes should be studied in order to fully satisfy the needs and desires of their customers. As a general suggestion, it would be interesting that Air Parts in commemoration of its 25 years, made a catalog with all its history, including machines offered, employees who are from the beginning of the company and also photos showing all its developments.

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