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Coleção Digital

Avançada


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Título: THE QUALIFIED CUSTOMER RELATIONSHIP AT FRANQUIA OI
Autor: LUCAS CAVALCANTI DE ALMEIDA CUNHA
Instituição: PONTIFÍCIA UNIVERSIDADE CATÓLICA DO RIO DE JANEIRO - PUC-RIO
Colaborador(es):  MARCO ANTONIO CUNHA DE OLIVEIRA - ADVISOR
Nº do Conteudo: 12118
Catalogação:  25/08/2008 Idioma(s):  PORTUGUESE - BRAZIL
Tipo:  TEXT Subtipo:  SENIOR PROJECT
Natureza:  SCHOLARLY PUBLICATION
Nota:  Todos os dados constantes dos documentos são de inteira responsabilidade de seus autores. Os dados utilizados nas descrições dos documentos estão em conformidade com os sistemas da administração da PUC-Rio.
Referência [pt]:  https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=12118@1
Referência [en]:  https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=12118@2
Referência DOI:  https://doi.org/10.17771/PUCRio.acad.12118

Resumo:
This paper presents a study on customer relationship adopted in the franchise network of the mobile communications concessionaire Oi (TNL PCS SA), of Telemar Group. The study shows, based on a survey sponsored by the concessionaire and on books focusing on Administration and Sales, the importance of achieving a qualified level of customer relationship. The study suggests an ideal model to fulfill customer needs and expectations at the points of sale, enhancing loyalty and growth of customer base through value-added clients.

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