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Título: COSTUMER´S SATISFACTION: HOW THE BRAND SENDAS COLA MANAGES TO SURVIVE IN A COMPETITIVE ENVIRONMENT?
Autor: RODRIGO CAMARA MOREIRA DE SOUZA
Instituição: PONTIFÍCIA UNIVERSIDADE CATÓLICA DO RIO DE JANEIRO - PUC-RIO
Colaborador(es):  LUIZ CARLOS GESUALDI JUNIOR - ADVISOR
Nº do Conteudo: 7864
Catalogação:  07/03/2006 Idioma(s):  PORTUGUESE - BRAZIL
Tipo:  TEXT Subtipo:  SENIOR PROJECT
Natureza:  SCHOLARLY PUBLICATION
Nota:  Todos os dados constantes dos documentos são de inteira responsabilidade de seus autores. Os dados utilizados nas descrições dos documentos estão em conformidade com os sistemas da administração da PUC-Rio.
Referência [pt]:  https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=7864@1
Referência [en]:  https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=7864@2
Referência DOI:  https://doi.org/10.17771/PUCRio.acad.7864

Resumo:
The study objectives to identify customer s satisfaction on Sendas Cola, a brand store soda by Sendas Supermarkets. Seeking to understand what motivates customers to change there shopping behavior leading them to choose a brand store soda instead of a well none brand. Also seeks to identify how its customers see Sendas Cola and how it relates to the all line of brand store products. Discover how barriers created by well-known brands interfere on Sendas Cola sales. The research also has as an objective, finds out if customers satisfaction to Sendas Cola is linked to their loyalty to the product.

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