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Coleção Digital

Avançada


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Título: NOSTALGIA IN THE ADVERTISEMENT: THE EFFECTS AMONG MEN AND WOMEN
Autor: RAPHAELA PELOSI FIGUEIREDO
Instituição: PONTIFÍCIA UNIVERSIDADE CATÓLICA DO RIO DE JANEIRO - PUC-RIO
Colaborador(es):  ELAINE ASSAYAG - ADVISOR
Nº do Conteudo: 7006
Catalogação:  02/09/2005 Idioma(s):  PORTUGUESE - BRAZIL
Tipo:  TEXT Subtipo:  SENIOR PROJECT
Natureza:  SCHOLARLY PUBLICATION
Nota:  Todos os dados constantes dos documentos são de inteira responsabilidade de seus autores. Os dados utilizados nas descrições dos documentos estão em conformidade com os sistemas da administração da PUC-Rio.
Referência [pt]:  https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=7006@1
Referência [en]:  https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=7006@2
Referência DOI:  https://doi.org/10.17771/PUCRio.acad.7006

Resumo:
The paper conduce a literature review about the nostalgia in the advertisement. It brings up to discussion the nostalgia effects among men and women, observing how different generations behave and what causes nostalgia in both genders. Based on studies already published in the field, the assignment was made. Through the analysis conduced, it was possible to identify the nostalgic advertisement effects on the consumers.

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