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Coleção Digital

Avançada


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Título: CULTURAL SPONSORSHIP: STUDY CASE: BR DISTRIBUIDORA
Autor: JULIA DE ARAUJO CUNHA
Instituição: PONTIFÍCIA UNIVERSIDADE CATÓLICA DO RIO DE JANEIRO - PUC-RIO
Colaborador(es):  HELENE BERTRAND - ADVISOR
Nº do Conteudo: 6758
Catalogação:  04/08/2005 Idioma(s):  PORTUGUESE - BRAZIL
Tipo:  TEXT Subtipo:  SENIOR PROJECT
Natureza:  SCHOLARLY PUBLICATION
Nota:  Todos os dados constantes dos documentos são de inteira responsabilidade de seus autores. Os dados utilizados nas descrições dos documentos estão em conformidade com os sistemas da administração da PUC-Rio.
Referência [pt]:  https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=6758@1
Referência [en]:  https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=6758@2
Referência DOI:  https://doi.org/10.17771/PUCRio.acad.6758

Resumo:
The objective of this study case is to examine the motives that makes BR Distribuidora to invest in cultural sponsorship. A research was undertaken with the help of a company s project manager, to understand that among the objectives that moves the company towards cultural sponsorship the main ones are: to create a market differential, to obtain fiscal benefits and to strengthen the company s image. This study also points out the criteria used to select projects to be awarded with cultural sponsorship by BR Distribuidora. The role of sponsorship marketing, as a marketing integrated communication strategy was also studied. The study proposal is to highlight the aspects of sponsorship marketing, its strategic character and management.

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