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Avançada


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Título: CONSUMERNULLS BEHAVIOUR ANALYSIS OF THE ENTERPRISE SEGMENT IN THE TELECOMMUNICATIONS MARKET
Instituição: PONTIFÍCIA UNIVERSIDADE CATÓLICA DO RIO DE JANEIRO - PUC-RIO
Autor: ANA RITA GALIZA LEAL

Colaborador(es):  ANDRE LACOMBE PENNA DA ROCHA - Orientador
Número do Conteúdo: 6732
Catalogação:  03/08/2005 Idioma(s):  PORTUGUESE - BRAZIL

Tipo:  TEXT Subtipo:  SENIOR PROJECT
Natureza:  SCHOLARLY PUBLICATION
Nota:  Todos os dados constantes dos documentos são de inteira responsabilidade de seus autores. Os dados utilizados nas descrições dos documentos estão em conformidade com os sistemas da administração da PUC-Rio.
Referência [pt]:  https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=6732@1
Referência [en]:  https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=6732@2
Referência DOI:  https://doi.org/10.17771/PUCRio.acad.6732

Resumo:
Telemar is a telecommunications company that acts in sixteen states in Brazil. This undertaking divides it is customers into three different groups: residential, enterprise (small e average companies) and corporative (great companies) clients. This study will only analyse the enterprise s segment, because of it is customers, that have very particular characteristics. Through a marketing research and consumer s behaviour s studies, this study will draw up a marketing planning for these customers, analysing the best strategies to be adopted.

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