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Coleção Digital
Título: INFLUENCE OF DIGITAL MARKETING ON CUSTOMER EXPERIENCE IN THE RESTAURANT MARKET Autor: MARCOS PAULO BORGES DE OLIVEIRA
Instituição: PONTIFÍCIA UNIVERSIDADE CATÓLICA DO RIO DE JANEIRO - PUC-RIO
Colaborador(es):
RAFAEL CUBA MANCEBO - ADVISOR
Nº do Conteudo: 65590
Catalogação: 19/12/2023 Idioma(s): PORTUGUESE - BRAZIL
Tipo: TEXT Subtipo: SENIOR PROJECT
Natureza: SCHOLARLY PUBLICATION
Nota: Todos os dados constantes dos documentos são de inteira responsabilidade de seus autores. Os dados utilizados nas descrições dos documentos estão em conformidade com os sistemas da administração da PUC-Rio.
Referência [pt]: https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=65590@1
Referência [en]: https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=65590@2
Referência DOI: https://doi.org/10.17771/PUCRio.acad.65590
Resumo:
Título: INFLUENCE OF DIGITAL MARKETING ON CUSTOMER EXPERIENCE IN THE RESTAURANT MARKET Autor: MARCOS PAULO BORGES DE OLIVEIRA
Nº do Conteudo: 65590
Catalogação: 19/12/2023 Idioma(s): PORTUGUESE - BRAZIL
Tipo: TEXT Subtipo: SENIOR PROJECT
Natureza: SCHOLARLY PUBLICATION
Nota: Todos os dados constantes dos documentos são de inteira responsabilidade de seus autores. Os dados utilizados nas descrições dos documentos estão em conformidade com os sistemas da administração da PUC-Rio.
Referência [pt]: https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=65590@1
Referência [en]: https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=65590@2
Referência DOI: https://doi.org/10.17771/PUCRio.acad.65590
Resumo:
The study aimed to analyze how digital marketing strategies of restaurants
influence and can contribute to the consumer experience. The research focused
on the Tutto Nhoque restaurant chain, which comprises four franchises. Data
were collected through semi-structured interviews, analysis of Instagram, and
participant observation of the restaurant experience. The main findings from the
research indicate that the restaurant s online activities influence customer
expectations. There is a lack of standardization in the quality of services provided
by the restaurant. However, when there is alignment between online and offline
services, it leads to better consumer experiences, reflecting on every interaction
the consumer has with the establishment.
Descrição | Arquivo |
COMPLETE |