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Título: IMPLEMENTATION OF OWN-BRANDS BY D1000 RETAIL FARMA: CASE STUDY OF THE D1000 RETAIL FARMA
Autor: MARIANA CARNEIRO DA CUNHA BIRMARCKER
Instituição: PONTIFÍCIA UNIVERSIDADE CATÓLICA DO RIO DE JANEIRO - PUC-RIO
Colaborador(es):  SYLVIA THEREZINHA DE ALMEIDA MORAES - ADVISOR
Nº do Conteudo: 63346
Catalogação:  25/07/2023 Idioma(s):  PORTUGUESE - BRAZIL
Tipo:  TEXT Subtipo:  SENIOR PROJECT
Natureza:  SCHOLARLY PUBLICATION
Nota:  Todos os dados constantes dos documentos são de inteira responsabilidade de seus autores. Os dados utilizados nas descrições dos documentos estão em conformidade com os sistemas da administração da PUC-Rio.
Referência [pt]:  https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=63346@1
Referência [en]:  https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=63346@2
Referência DOI:  https://doi.org/10.17771/PUCRio.acad.63346

Resumo:
The aim of this study is to understand the motivation behind the creation of d1000 Retail Farma s own-brands and to analyze whether the results obtained met the expectations of the company s management. After the literature review, qualitative data was collected through interviews with the Group s employees in order to understand their expectations about the development of these brands and their perceptions about the impacts generated. The results of this study indicate that some of the motives to creating these brands were the increase in margins and customer loyalty. The management was satisfied considering that these results were achieved and, consequently, generated competitive advantages for the company.

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