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Título: CUSTOMER EXPERIENCE AND VISUAL IMPAIRMENT: NA ESSAY ON APPLE, ITS CUSTOMERS AND ACCESSIBILITY
Autor: LARISSA LEANDRO DINIZ
Instituição: PONTIFÍCIA UNIVERSIDADE CATÓLICA DO RIO DE JANEIRO - PUC-RIO
Colaborador(es):  MARCUS WILCOX HEMAIS - ADVISOR
Nº do Conteudo: 62164
Catalogação:  11/04/2023 Idioma(s):  PORTUGUESE - BRAZIL
Tipo:  TEXT Subtipo:  SENIOR PROJECT
Natureza:  SCHOLARLY PUBLICATION
Nota:  Todos os dados constantes dos documentos são de inteira responsabilidade de seus autores. Os dados utilizados nas descrições dos documentos estão em conformidade com os sistemas da administração da PUC-Rio.
Referência [pt]:  https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=62164@1
Referência [en]:  https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=62164@2
Referência DOI:  https://doi.org/10.17771/PUCRio.acad.62164

Resumo:
The study aims to investigate the experience of people who are visually impaired in relation to the services offered by Apple, in addition to the functionality of its products. For this, qualitative exploratory interviews were carried out with 50 Apple consumers from Brazil who are visually impaired. Through the answers obtained, it was possible to understand the journey of these consumers, how they were influenced to have their first contact with a technological device, how they got to know Apple, and what their experience and relationship with the brand is like.

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