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Coleção Digital
Título: CASA FARM: CONSUMER PERCEPTION OF THE FARM BRAND CONCEPT STORE Autor: MILENA LOPES LETA
Instituição: PONTIFÍCIA UNIVERSIDADE CATÓLICA DO RIO DE JANEIRO - PUC-RIO
Colaborador(es):
BARBARA PAGLIARI LEVY - ADVISOR
Nº do Conteudo: 60465
Catalogação: 05/09/2022 Idioma(s): PORTUGUESE - BRAZIL
Tipo: TEXT Subtipo: SENIOR PROJECT
Natureza: SCHOLARLY PUBLICATION
Nota: Todos os dados constantes dos documentos são de inteira responsabilidade de seus autores. Os dados utilizados nas descrições dos documentos estão em conformidade com os sistemas da administração da PUC-Rio.
Referência [pt]: https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=60465@1
Referência [en]: https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=60465@2
Referência DOI: https://doi.org/10.17771/PUCRio.acad.60465
Resumo:
Título: CASA FARM: CONSUMER PERCEPTION OF THE FARM BRAND CONCEPT STORE Autor: MILENA LOPES LETA
Nº do Conteudo: 60465
Catalogação: 05/09/2022 Idioma(s): PORTUGUESE - BRAZIL
Tipo: TEXT Subtipo: SENIOR PROJECT
Natureza: SCHOLARLY PUBLICATION
Nota: Todos os dados constantes dos documentos são de inteira responsabilidade de seus autores. Os dados utilizados nas descrições dos documentos estão em conformidade com os sistemas da administração da PUC-Rio.
Referência [pt]: https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=60465@1
Referência [en]: https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=60465@2
Referência DOI: https://doi.org/10.17771/PUCRio.acad.60465
Resumo:
This work aims to analyze the concept store of the Farm Rio brand, known as Casa Farm located in Lagoa Rodrigo de Frestas in Rio de Janeiro, is noticed by consumers. To reach the final objective of this study, the study identifies how Casa Farm ends up contributing to the brand image. A literature review was carried out, including articles, books and academic studies. To perform the analysis, qualitative interviews were carried out based on in-depth interviews with a sample of 15 people. Through data analysis, it is concluded that consumers identify aspects related to sensorial marketing at Casa Farm and the importance of the concept store for branding the brand.
Descrição | Arquivo |
COMPLETE |