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Título: ANALYSIS OF THE IMPACT OF THE USE OF TELEVISION MARKETING CAMPAIGNS ON SUPERMARKET SALES
Autor: DANIEL CUNHA RIOS
Instituição: PONTIFÍCIA UNIVERSIDADE CATÓLICA DO RIO DE JANEIRO - PUC-RIO
Colaborador(es):  HELIO CORTES VIEIRA LOPES - ADVISOR
Nº do Conteudo: 57534
Catalogação:  03/03/2022 Idioma(s):  PORTUGUESE - BRAZIL
Tipo:  TEXT Subtipo:  SENIOR PROJECT
Natureza:  SCHOLARLY PUBLICATION
Nota:  Todos os dados constantes dos documentos são de inteira responsabilidade de seus autores. Os dados utilizados nas descrições dos documentos estão em conformidade com os sistemas da administração da PUC-Rio.
Referência [pt]:  https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=57534@1
Referência [en]:  https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=57534@2
Referência DOI:  https://doi.org/10.17771/PUCRio.acad.57534

Resumo:
This work aims to develop a tool to study the impact on sales of products displayed on open television media in a supermarket chain. The study scales the volume variations according to the applied price variations. The results of this study make it possible to assess whether the choice of product is appropriate to achieve the objectives, as well as assisting in the volumetric forecast for the acquisition of products from suppliers and their distribution to their sales units.

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