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Avançada


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Título: THE INFLUENCE OF MARKETING ON WOMEN S SOCCER
Autor: ARIANE AZEVEDO SILVA
Instituição: PONTIFÍCIA UNIVERSIDADE CATÓLICA DO RIO DE JANEIRO - PUC-RIO
Colaborador(es):  MARCO AURELIO DE SA RIBEIRO - ADVISOR
Nº do Conteudo: 53850
Catalogação:  22/07/2021 Idioma(s):  PORTUGUESE - BRAZIL
Tipo:  TEXT Subtipo:  SENIOR PROJECT
Natureza:  SCHOLARLY PUBLICATION
Nota:  Todos os dados constantes dos documentos são de inteira responsabilidade de seus autores. Os dados utilizados nas descrições dos documentos estão em conformidade com os sistemas da administração da PUC-Rio.
Referência [pt]:  https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=53850@1
Referência [en]:  https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=53850@2
Referência DOI:  https://doi.org/10.17771/PUCRio.acad.53850

Resumo:
This study aims to investigate the relationship of marketing actions with the visibility of women s soccer for fans of the sport. In order to achieve this goal, a study was carried out on marketing at events and the influence of brands on younger generations, so that their reasons for this vision. In addition, interviews were conducted with people who are fans of the sport. In the analysis of these results, literature on service and event marketing, sports marketing and the power of brands in sports were used.

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