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Coleção Digital

Avançada


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Título: PACKAGE PORTFOLIO: AN APPLICATION OF REVENUE MANAGEMENT
Autor: GIOVANNA DE PAIVA CATRINI
Instituição: PONTIFÍCIA UNIVERSIDADE CATÓLICA DO RIO DE JANEIRO - PUC-RIO
Colaborador(es):  RENATA SOARES DIAS DE SOUZA - ADVISOR
Nº do Conteudo: 4446
Catalogação:  28/01/2004 Idioma(s):  PORTUGUESE - BRAZIL
Tipo:  TEXT Subtipo:  SENIOR PROJECT
Natureza:  SCHOLARLY PUBLICATION
Nota:  Todos os dados constantes dos documentos são de inteira responsabilidade de seus autores. Os dados utilizados nas descrições dos documentos estão em conformidade com os sistemas da administração da PUC-Rio.
Referência [pt]:  https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=4446@1
Referência [en]:  https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=4446@2
Referência DOI:  https://doi.org/10.17771/PUCRio.acad.4446

Resumo:
One of the great challenges faced currently by companies is to align the offer of its products and services with the demand of the market. To keep the competitiveness it is necessary to be capable to identify the necessities of the consumers and thus to be capable to offer what they are made use to buy. The strategy of differentiated prices proposal for the theory of Revenue Management can help the companies in this challenge. Differentiated prices can capitalize chances, fight the competition and mainly, provide a significant increase in the profitability of the company.

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