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Título: THE DECISION PROCESS BEHIND PURCHASING TIRES: A STUDY WITH THE FINAL CONSUMER
Autor: RADUAN CRIM BACHUR
Instituição: PONTIFÍCIA UNIVERSIDADE CATÓLICA DO RIO DE JANEIRO - PUC-RIO
Colaborador(es):  RENATA CELI MOREIRA DA SILVA - ADVISOR
Nº do Conteudo: 29451
Catalogação:  21/03/2017 Idioma(s):  PORTUGUESE - BRAZIL
Tipo:  TEXT Subtipo:  SENIOR PROJECT
Natureza:  SCHOLARLY PUBLICATION
Nota:  Todos os dados constantes dos documentos são de inteira responsabilidade de seus autores. Os dados utilizados nas descrições dos documentos estão em conformidade com os sistemas da administração da PUC-Rio.
Referência [pt]:  https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=29451@1
Referência [en]:  https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=29451@2
Referência DOI:  https://doi.org/10.17771/PUCRio.acad.29451

Resumo:
This study aimed to comprehend the end customer s decision making process when buying tires. To attain this goal the research was divided into two phases. First, in-depth interviews were held with mechanics and salespeople from auto shops and tire retailers. The second phase consisted of a questionnaire answered by 120 final customers. The final results obtained show when and why the purchase was necessary, how those customers searched for the information, what traits they valued most on tires and the retail stores that serviced them, when they feel inclined to purchase from a different brand than they are accustomed with and whether they were satisfied with their purchase.

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