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Título: THE CONSUMER S PERCEPTION ON YOUTUBE WEBSITE
Autor: GABRIEL TEDESCHI
Instituição: PONTIFÍCIA UNIVERSIDADE CATÓLICA DO RIO DE JANEIRO - PUC-RIO
Colaborador(es):  RENATA CELI MOREIRA DA SILVA - ADVISOR
Nº do Conteudo: 29153
Catalogação:  15/02/2017 Idioma(s):  PORTUGUESE - BRAZIL
Tipo:  TEXT Subtipo:  SENIOR PROJECT
Natureza:  SCHOLARLY PUBLICATION
Nota:  Todos os dados constantes dos documentos são de inteira responsabilidade de seus autores. Os dados utilizados nas descrições dos documentos estão em conformidade com os sistemas da administração da PUC-Rio.
Referência [pt]:  https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=29153@1
Referência [en]:  https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=29153@2
Referência DOI:  https://doi.org/10.17771/PUCRio.acad.29153

Resumo:
This work has the objective to understand the consumer s perception on Youtube ads, once it represents a social media with so many users, and the biggest network of shared videos. To achieve the purposes of this work, 15 people were submitted to a deep interview. The results show that network and social medias are in fact widely used, mostly to keep users updated and consume content related to humor and entertainment. Besides, it appears that some advertisements shown in the website are badly perceived by users, who feel disturbed with some strategies. Afterwards, the work is concluded putting the results on evidence. Lastly, users express their opinion on how they think ads should be done in order to catch their attention.

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