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Título: INFLUENCE OF DISPLAYING TACTICS IN CONSUMER BEHAVIOR OF A JEWERLY AND ACCESSORIES STORE CALLED BIJOULY
Autor: EDUARDO RUBINSZTAJN
Instituição: PONTIFÍCIA UNIVERSIDADE CATÓLICA DO RIO DE JANEIRO - PUC-RIO
Colaborador(es):  DANIEL KAMLOT - ADVISOR
Nº do Conteudo: 29094
Catalogação:  09/02/2017 Idioma(s):  PORTUGUESE - BRAZIL
Tipo:  TEXT Subtipo:  SENIOR PROJECT
Natureza:  SCHOLARLY PUBLICATION
Nota:  Todos os dados constantes dos documentos são de inteira responsabilidade de seus autores. Os dados utilizados nas descrições dos documentos estão em conformidade com os sistemas da administração da PUC-Rio.
Referência [pt]:  https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=29094@1
Referência [en]:  https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=29094@2
Referência DOI:  https://doi.org/10.17771/PUCRio.acad.29094

Resumo:
The way products are displayed has a high power of influence on the purchasing behavior of consumers. There are several displaying tactics and each can be used for a different purpose. This study examined how consumers shop for jewelry and accessories at Bijouly and how they react according to four different displaying tactics. Each week the same products were placed on shelves at different levels in order to detect which one most customers would be affected.

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