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Coleção Digital

Avançada


Formato DC |



Título: PREJUDICE AND CONSUMPTION
Autor: JAMILLI MONTEIRO TOLEDO
Instituição: PONTIFÍCIA UNIVERSIDADE CATÓLICA DO RIO DE JANEIRO - PUC-RIO
Colaborador(es):  DANIEL KAMLOT - ADVISOR
Nº do Conteudo: 28402
Catalogação:  13/12/2016 Idioma(s):  PORTUGUESE - BRAZIL
Tipo:  TEXT Subtipo:  SENIOR PROJECT
Natureza:  SCHOLARLY PUBLICATION
Nota:  Todos os dados constantes dos documentos são de inteira responsabilidade de seus autores. Os dados utilizados nas descrições dos documentos estão em conformidade com os sistemas da administração da PUC-Rio.
Referência [pt]:  https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=28402@1
Referência [en]:  https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=28402@2
Referência DOI:  https://doi.org/10.17771/PUCRio.acad.28402

Resumo:
The human behavior is not something innate as it was believed in the past. The way we act, our language and our attitudes are legacies received over generations. Prejudice is also one of them. This study aimed to understand until where is possible the prejudgement of an individual may influence their perception of value and purchase intention at processed juices market. The analysis was performed by collecting 228 responses to the survey in which we analyzed the perception of consumers facing an advertisement starring by a white model and a black model.

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