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Título: INFLUENCE OF PRICING TACTICS IN CONSUMER BEHAVIOR OF A JEWERLY AND ACCESSORIES STORE CALLED BIJOULY
Autor: ALANA TELLES MEIRELLES
Instituição: PONTIFÍCIA UNIVERSIDADE CATÓLICA DO RIO DE JANEIRO - PUC-RIO
Colaborador(es):  DANIEL KAMLOT - Orientador
Nº do Conteudo: 25216
Catalogação:  16/09/2015 Idioma(s):  PORTUGUESE - BRAZIL
Tipo:  TEXT Subtipo:  SENIOR PROJECT
Natureza:  SCHOLARLY PUBLICATION
Nota:  Todos os dados constantes dos documentos são de inteira responsabilidade de seus autores. Os dados utilizados nas descrições dos documentos estão em conformidade com os sistemas da administração da PUC-Rio.
Referência [pt]:  https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=25216@1
Referência [en]:  https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=25216@2
Referência DOI:  https://doi.org/10.17771/PUCRio.acad.25216

Resumo:
The price is one of the main factors considered by consumers when choosing a product. There are several tactics that can influence the consumer, such as the psychological price and everyday low price (EDLP). This study examined how consumers shop for jewelry and accessories at Bijouly and how they react according to five different pricing tactics. The tactics were tested weekly in the store, which is located in Niterói, in order to see in which week more clients were influenced.

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