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Avançada


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Título: MR. CAT: THE PUBLIC PERCEPTION OF YOUNG WOMEN ABOUT THE BRAND
Autor: ANA FLAVIA ANDRADA
Instituição: PONTIFÍCIA UNIVERSIDADE CATÓLICA DO RIO DE JANEIRO - PUC-RIO
Colaborador(es):  LUIZ PAULO MOREIRA LIMA - ADVISOR
Nº do Conteudo: 19836
Catalogação:  09/07/2012 Idioma(s):  PORTUGUESE - BRAZIL
Tipo:  TEXT Subtipo:  SENIOR PROJECT
Natureza:  SCHOLARLY PUBLICATION
Nota:  Todos os dados constantes dos documentos são de inteira responsabilidade de seus autores. Os dados utilizados nas descrições dos documentos estão em conformidade com os sistemas da administração da PUC-Rio.
Referência [pt]:  https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=19836@1
Referência [en]:  https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=19836@2
Referência DOI:  https://doi.org/10.17771/PUCRio.acad.19836

Resumo:
This study was done in order to identify what is the perception that young women have about the brand Mr. Cat, in particular to women s shoes that the brand offers. To reach the final goal were investigated the associations which the audience does with the brand, as well as was analyzed the satisfaction of customers of Mr. Cat and identified its major competitors.. From the results obtained in the research, it was possible to conclude the strengths and weaknesses of the brand in target public.

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