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Avançada


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Título: SATISFACTION SURVEY OF DEALERS: A STUDY OF THE COMPANY ULTRAGAZ S/A
Autor: PEDRO CARVALHO MARQUES
Instituição: PONTIFÍCIA UNIVERSIDADE CATÓLICA DO RIO DE JANEIRO - PUC-RIO
Colaborador(es):  CECILIA LIMA DE QUEIROS MATTOSO - ADVISOR
Nº do Conteudo: 19813
Catalogação:  05/07/2012 Idioma(s):  PORTUGUESE - BRAZIL
Tipo:  TEXT Subtipo:  SENIOR PROJECT
Natureza:  SCHOLARLY PUBLICATION
Nota:  Todos os dados constantes dos documentos são de inteira responsabilidade de seus autores. Os dados utilizados nas descrições dos documentos estão em conformidade com os sistemas da administração da PUC-Rio.
Referência [pt]:  https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=19813@1
Referência [en]:  https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=19813@2
Referência DOI:  https://doi.org/10.17771/PUCRio.acad.19813

Resumo:
Since the theme of consumer satisfaction is widely studied since the early days of marketing, one can realize how important an opinion of a costumer on any sale of precuts or services is important for a company. The objective of this paper is to verify and analyze the level of satisfaction among dealers serviced by the Company Ultragaz S / A. Any organization depends on its customers to survive, for this reason keeping them happy is a tool of extreme importance for the future of any organization.

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