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Coleção Digital

Avançada


Formato DC |



Título: HOW DO MARKETING STRATEGIES INFLUENCE SELLING RATES AT AMERICANAS.COM
Autor: ANA CAROLINA FARIAS DE C LOPES
Instituição: PONTIFÍCIA UNIVERSIDADE CATÓLICA DO RIO DE JANEIRO - PUC-RIO
Colaborador(es):  ANDRE LUIZ ROIZMAN - ADVISOR
Nº do Conteudo: 12957
Catalogação:  13/01/2009 Idioma(s):  PORTUGUESE - BRAZIL
Tipo:  TEXT Subtipo:  SENIOR PROJECT
Natureza:  SCHOLARLY PUBLICATION
Nota:  Todos os dados constantes dos documentos são de inteira responsabilidade de seus autores. Os dados utilizados nas descrições dos documentos estão em conformidade com os sistemas da administração da PUC-Rio.
Referência [pt]:  https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=12957@1
Referência [en]:  https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=12957@2
Referência DOI:  https://doi.org/10.17771/PUCRio.acad.12957

Resumo:
The objective of this study is to provide a better understanding how marketing's actions may increase sales in Americanas.com. The methodology involved investigation and analysis in order to understand Internet's users in Rio de Janeiro and Sao Paulo their main preferences and perceptions on marketing's activities. The review is complemented by the development of three types of research: with suppliers, questionnaire, and practical analysis. The collected data were used to identify the perceptions of those interviewed on the company marketing's actions.

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