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Título: STUDY OF THE PERCEPTION OF THE BRAND LANCÔME REGARDING TO THE OTHERS BRANDS OF THE LUXURY MAKE-UP MARKET, THROUGH THE FEELING OF THE WOMAN IN R.J
Autor: MARIA FERNANDA C SARLO BAIGUR
Instituição: PONTIFÍCIA UNIVERSIDADE CATÓLICA DO RIO DE JANEIRO - PUC-RIO
Colaborador(es):  ANDRE LUIZ ROIZMAN - ADVISOR
Nº do Conteudo: 11730
Catalogação:  04/06/2008 Idioma(s):  PORTUGUESE - BRAZIL
Tipo:  TEXT Subtipo:  SENIOR PROJECT
Natureza:  SCHOLARLY PUBLICATION
Nota:  Todos os dados constantes dos documentos são de inteira responsabilidade de seus autores. Os dados utilizados nas descrições dos documentos estão em conformidade com os sistemas da administração da PUC-Rio.
Referência [pt]:  https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=11730@1
Referência [en]:  https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=11730@2
Referência DOI:  https://doi.org/10.17771/PUCRio.acad.11730

Resumo:
The main objective of this research was to investigate how the brand Lancôme is posicionated in the luxury make-up market compared to the other brands by the feeling of the the woman in Rio de Janeiro. Seven points were chosen by the author to compare Lancôme to the others brands: colors, package design, fixation, suncare protection, gifts, brushes to application, and beauty happenings. The luxury make-up market is a very particualr market. The costs are very high, and they are not a point of distinction between the brands. The most important factors to be weel suceed at this market are very subtlety. The research found that Lancôme and MAC, are the first and the second, severally by the Rio de janeiro

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