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Coleção Digital
Título: SELECTION OF A RESTAURANT CLASS A IN THE SOUTH ZONE OF THE RIO DE JANEIRO CITY BY YOUNG CONSUMERS USING THE ANALYTIC HIERARCHY PROCESS (AHP) Autor: RODRIGO DE FIGUEIREDO ADDISON
Instituição: PONTIFÍCIA UNIVERSIDADE CATÓLICA DO RIO DE JANEIRO - PUC-RIO
Colaborador(es):
JORGE ALBERTO ZIETLOW DURO - ADVISOR
Nº do Conteudo: 27265
Catalogação: 01/09/2016 Idioma(s): PORTUGUESE - BRAZIL
Tipo: TEXT Subtipo: SENIOR PROJECT
Natureza: SCHOLARLY PUBLICATION
Nota: Todos os dados constantes dos documentos são de inteira responsabilidade de seus autores. Os dados utilizados nas descrições dos documentos estão em conformidade com os sistemas da administração da PUC-Rio.
Referência [pt]: https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=27265@1
Referência [en]: https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=27265@2
Referência DOI: https://doi.org/10.17771/PUCRio.acad.27265
Resumo:
Título: SELECTION OF A RESTAURANT CLASS A IN THE SOUTH ZONE OF THE RIO DE JANEIRO CITY BY YOUNG CONSUMERS USING THE ANALYTIC HIERARCHY PROCESS (AHP) Autor: RODRIGO DE FIGUEIREDO ADDISON
Nº do Conteudo: 27265
Catalogação: 01/09/2016 Idioma(s): PORTUGUESE - BRAZIL
Tipo: TEXT Subtipo: SENIOR PROJECT
Natureza: SCHOLARLY PUBLICATION
Nota: Todos os dados constantes dos documentos são de inteira responsabilidade de seus autores. Os dados utilizados nas descrições dos documentos estão em conformidade com os sistemas da administração da PUC-Rio.
Referência [pt]: https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=27265@1
Referência [en]: https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=27265@2
Referência DOI: https://doi.org/10.17771/PUCRio.acad.27265
Resumo:
With the Brazilian economic growth, consequently there was an increase in the number of people in the class A in Brazil. This social ascension of a portion of Brazilians made the appearance of new restaurants in Rio de Janeiro, aiming this class, to reach the necessities of this new demand. The present study seeks to identify, according to the behavior of young consumers, how the decision making process in choosing a class A restaurant in the South Zone of Rio de Janeiro happens using the Analytic Hierarchy Process – AHP (Saaty, 1991). This study was realized through a quantitative research, with qualitative aspects, applied to a focus group selected for this work. It was analyzed the criteria of choice in restaurants and new alternatives in this market.
Descrição | Arquivo |
COMPLETE |