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Coleção Digital

Avançada


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Título: SENSORIAL MARKETING IN FASHION: THE EXPERIENCES THAT BUILD A BRAND
Autor: MARCELLA BARBOSA DA S DE OLIVEIRA
Instituição: PONTIFÍCIA UNIVERSIDADE CATÓLICA DO RIO DE JANEIRO - PUC-RIO
Colaborador(es):  CAMILA DE SOUSA BRAGA RADEMAKER - ADVISOR
Nº do Conteudo: 14903
Catalogação:  11/01/2010 Idioma(s):  PORTUGUESE - BRAZIL
Tipo:  TEXT Subtipo:  SENIOR PROJECT
Natureza:  SCHOLARLY PUBLICATION
Nota:  Todos os dados constantes dos documentos são de inteira responsabilidade de seus autores. Os dados utilizados nas descrições dos documentos estão em conformidade com os sistemas da administração da PUC-Rio.
Referência [pt]:  https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=14903@1
Referência [en]:  https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=14903@2
Referência DOI:  https://doi.org/10.17771/PUCRio.acad.14903

Resumo:
The main focus of this paper is the preliminary study about the consumers‘ perception and image of the fashion brand Totem, object of the study, in store and through its marketing initiatives. In order to achieve the expected results for this explorative study, such aspects as fashion and its social role, the strategic management of marketing, and more specifically, sensorial marketing, were discussed. Field research conducted with Totem consumers through interviews revealed the prominence of sensorial marketing in building a strong image of the brand in spite of the change in visual layout and style recently made by Totem.

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