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Coleção Digital

Avançada


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Título: HOW TO ADD VALUE TO THE ORGANIZATIONAL CUSTOMERS OF TELMART: A CASE
Autor: GABRIELA RAMOS
Instituição: PONTIFÍCIA UNIVERSIDADE CATÓLICA DO RIO DE JANEIRO - PUC-RIO
Colaborador(es):  PAULA CASTRO PIRES DE SOUZA CHIMENTI - ADVISOR
Nº do Conteudo: 13833
Catalogação:  07/07/2009 Idioma(s):  PORTUGUESE - BRAZIL
Tipo:  TEXT Subtipo:  SENIOR PROJECT
Natureza:  SCHOLARLY PUBLICATION
Nota:  Todos os dados constantes dos documentos são de inteira responsabilidade de seus autores. Os dados utilizados nas descrições dos documentos estão em conformidade com os sistemas da administração da PUC-Rio.
Referência [pt]:  https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=13833@1
Referência [en]:  https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=13833@2
Referência DOI:  https://doi.org/10.17771/PUCRio.acad.13833

Resumo:
The objective of this study is to analyze Telmart s relationship with its organizational customers, so it was possible to identify gaps in the customer care and at the same time appear some suggestions and opportunities that add value not only to customers but to the company as well. With that purpose, a broad review of Telmart and the T.I market and Telecom that it belongs was done. It was later made a field research, which was based on interviews with some of the depth of customers considered most relevant to the company. The data obtained from the search went through a process of analysis that enables it to reach conclusions based on pre-determined objectives of the study.

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