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Coleção Digital

Avançada


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Título: FLAMENGO NOVA SCHIN: IDENTIFYING THE CONSUMERS` PERCEPTION
Autor: DENNYS GILSON COSTA PINHEIRO PIRES
Instituição: PONTIFÍCIA UNIVERSIDADE CATÓLICA DO RIO DE JANEIRO - PUC-RIO
Colaborador(es):  ELAINE ASSAYAG - ADVISOR
Nº do Conteudo: 12259
Catalogação:  29/09/2008 Idioma(s):  PORTUGUESE - BRAZIL
Tipo:  TEXT Subtipo:  SENIOR PROJECT
Natureza:  SCHOLARLY PUBLICATION
Nota:  Todos os dados constantes dos documentos são de inteira responsabilidade de seus autores. Os dados utilizados nas descrições dos documentos estão em conformidade com os sistemas da administração da PUC-Rio.
Referência [pt]:  https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=12259@1
Referência [en]:  https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/colecao.php?strSecao=resultado&nrSeq=12259@2
Referência DOI:  https://doi.org/10.17771/PUCRio.acad.12259

Resumo:
This study has as a focal point to analyze the influences of the Flamengo mark in the perception and consumption of the beer Nova Schin, identifying the perception of the beer`s consumers in relation the partnership between these companies. This will occur through the analysis of real and fictitious examples, qualitative research, involving bibliographies. It will be also demonstrated a study about the estrategical alliances, how they are created and the concepts to be useful for both involved parts. The conception of the consumer`s behavior will be presented to give us a real impression of how the customers behave in the moment of the purchase act.

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