Título: | CRITICAL ANALYSIS OF AN ISO 9001:2000 APPLICATION: CASE STUDY OF THE COMPANY OI | ||||||||||||
Autor(es): |
KAREN KAMPEL |
||||||||||||
Colaborador(es): |
EDMUNDO EUTROPIO COELHO DE SOUZA - Orientador |
||||||||||||
Catalogação: | 25/NOV/2008 | Língua(s): | PORTUGUESE - BRAZIL |
||||||||||
Tipo: | TEXT | Subtipo: | SENIOR PROJECT | ||||||||||
Notas: |
[pt] Todos os dados constantes dos documentos são de inteira responsabilidade de seus autores. Os dados utilizados nas descrições dos documentos estão em conformidade com os sistemas da administração da PUC-Rio. [en] All data contained in the documents are the sole responsibility of the authors. The data used in the descriptions of the documents are in conformity with the systems of the administration of PUC-Rio. |
||||||||||||
Referência(s): |
[pt] https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/projetosEspeciais/TFCs/consultas/conteudo.php?strSecao=resultado&nrSeq=12525@1 [en] https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/projetosEspeciais/TFCs/consultas/conteudo.php?strSecao=resultado&nrSeq=12525@2 |
||||||||||||
DOI: | https://doi.org/10.17771/PUCRio.acad.12525 | ||||||||||||
Resumo: | |||||||||||||
This work s main objective is the critical analysis of ISO
9001 application for third parties professional
certification at OI, a specific company of the
communication industry. Concepts of services quality will
be presented, just as the certification stages and how this
new model is applied and perceived in the
company.
|
|||||||||||||
|