Título: | THE COSTUMER BEHAVIOR OF OI XUXA MOBILE | ||||||||||||
Autor(es): |
PAULA CARUSO CAMPUZANO MARTINEZ |
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Colaborador(es): |
JOSE ROBERTO POTSCH - Orientador |
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Catalogação: | 26/ABR/2006 | Língua(s): | PORTUGUESE - BRAZIL |
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Tipo: | TEXT | Subtipo: | SENIOR PROJECT | ||||||||||
Notas: |
[pt] Todos os dados constantes dos documentos são de inteira responsabilidade de seus autores. Os dados utilizados nas descrições dos documentos estão em conformidade com os sistemas da administração da PUC-Rio. [en] All data contained in the documents are the sole responsibility of the authors. The data used in the descriptions of the documents are in conformity with the systems of the administration of PUC-Rio. |
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Referência(s): |
[pt] https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/projetosEspeciais/TFCs/consultas/conteudo.php?strSecao=resultado&nrSeq=8217@1 [en] https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/projetosEspeciais/TFCs/consultas/conteudo.php?strSecao=resultado&nrSeq=8217@2 |
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DOI: | https://doi.org/10.17771/PUCRio.acad.8217 | ||||||||||||
Resumo: | |||||||||||||
This work was made to identify the reasons of
insatisfaction related to
children`s mobile telephony devices and services, based on
interviews with
customers and executives, and to present suggestions to
this business, also
based on telecomm executive`s opinions. The results allow
identifying the
purchase behaviors, the main perceptions and reasons of
satisfaction of the
customers.
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