Título: | IDENTIFICATION OF AN OWN BRAND PRODUCT CATEGORY TO BE IMPLEMENTED IN LOJAS AMERICANAS | ||||||||||||
Autor(es): |
LUIZ AUGUSTO SARAIVA HENRIQUES |
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Colaborador(es): |
MARCO ANTONIO FERNANDES DE OLIVEIRA - Orientador |
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Catalogação: | 24/MAR/2006 | Língua(s): | PORTUGUESE - BRAZIL |
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Tipo: | TEXT | Subtipo: | SENIOR PROJECT | ||||||||||
Notas: |
[pt] Todos os dados constantes dos documentos são de inteira responsabilidade de seus autores. Os dados utilizados nas descrições dos documentos estão em conformidade com os sistemas da administração da PUC-Rio. [en] All data contained in the documents are the sole responsibility of the authors. The data used in the descriptions of the documents are in conformity with the systems of the administration of PUC-Rio. |
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Referência(s): |
[pt] https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/projetosEspeciais/TFCs/consultas/conteudo.php?strSecao=resultado&nrSeq=7988@1 [en] https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/projetosEspeciais/TFCs/consultas/conteudo.php?strSecao=resultado&nrSeq=7988@2 |
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DOI: | https://doi.org/10.17771/PUCRio.acad.7988 | ||||||||||||
Resumo: | |||||||||||||
The present paper takes as its subject the launch of an
own brand products category in
Lojas Americanas S.A. as a way of obtaining competitive
advantage in the Brazilian
retail market. The present identified critical factors for
an own brand to succeed in Brazil
and in the company, by which was possible to take the
conclusion of the best category of
Lojas Americanas to receive these kind of products.
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