Título: | THE HUMAN FACTOR IN RHE SERVICE OF TEMAIC PARTS: THE DISNEY AND TERRA ENCANTADA CASES | ||||||||||||
Autor(es): |
PEDRO HENRIQUE REBELLO PUGA |
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Colaborador(es): |
MARCOS COHEN - Orientador |
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Catalogação: | 23/FEV/2006 | Língua(s): | PORTUGUESE - BRAZIL |
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Tipo: | TEXT | Subtipo: | SENIOR PROJECT | ||||||||||
Notas: |
[pt] Todos os dados constantes dos documentos são de inteira responsabilidade de seus autores. Os dados utilizados nas descrições dos documentos estão em conformidade com os sistemas da administração da PUC-Rio. [en] All data contained in the documents are the sole responsibility of the authors. The data used in the descriptions of the documents are in conformity with the systems of the administration of PUC-Rio. |
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Referência(s): |
[pt] https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/projetosEspeciais/TFCs/consultas/conteudo.php?strSecao=resultado&nrSeq=7830@1 [en] https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/projetosEspeciais/TFCs/consultas/conteudo.php?strSecao=resultado&nrSeq=7830@2 |
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DOI: | https://doi.org/10.17771/PUCRio.acad.7830 | ||||||||||||
Resumo: | |||||||||||||
The present work approaches the question of the importance
of the paper of the
Human resources in the rendering of services of high
contact, considering as an
important competitive factor in the market of thematic
parks. It was looked to
identify of the actions used for the Disney group and the
Terra Encantada in the
search of an attendance that surpasses the expectations of
the customers.
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