Título: | ACQUISITION PROCESS: IMPACT IN THE MERGER PROCESS OF TWO ORGANIZATIONAL CULTURE CASE: ROYAL & SUNALLIANCE INSURANCE | ||||||||||||
Autor(es): |
PEDRO PAULO DE CARVALHO |
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Colaborador(es): |
PAULO CESAR TEIXEIRA - Orientador |
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Catalogação: | 22/FEV/2006 | Língua(s): | PORTUGUESE - BRAZIL |
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Tipo: | TEXT | Subtipo: | SENIOR PROJECT | ||||||||||
Notas: |
[pt] Todos os dados constantes dos documentos são de inteira responsabilidade de seus autores. Os dados utilizados nas descrições dos documentos estão em conformidade com os sistemas da administração da PUC-Rio. [en] All data contained in the documents are the sole responsibility of the authors. The data used in the descriptions of the documents are in conformity with the systems of the administration of PUC-Rio. |
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Referência(s): |
[pt] https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/projetosEspeciais/TFCs/consultas/conteudo.php?strSecao=resultado&nrSeq=7823@1 [en] https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/projetosEspeciais/TFCs/consultas/conteudo.php?strSecao=resultado&nrSeq=7823@2 |
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DOI: | https://doi.org/10.17771/PUCRio.acad.7823 | ||||||||||||
Resumo: | |||||||||||||
The aim of this study is to demonstrate that business
communication is one
of the main key points for the success or failure in an
acquisition process. The
idea is to show the companies the best way to deal with an
acquisition process
with different organizational cultures This study will be
used as a guideline for
companies in an acquisition process.
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