Título: | THE IMPORTANCE OF PACKAGING AS A MARKETING TOOL IN THE RETAIL OUTLET | ||||||||||||
Autor(es): |
MARIANA PESSOA TEIXEIRA CANDIDO |
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Colaborador(es): |
CAMILA DE SOUSA BRAGA RADEMAKER - Orientador |
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Catalogação: | 22/FEV/2006 | Língua(s): | PORTUGUESE - BRAZIL |
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Tipo: | TEXT | Subtipo: | SENIOR PROJECT | ||||||||||
Notas: |
[pt] Todos os dados constantes dos documentos são de inteira responsabilidade de seus autores. Os dados utilizados nas descrições dos documentos estão em conformidade com os sistemas da administração da PUC-Rio. [en] All data contained in the documents are the sole responsibility of the authors. The data used in the descriptions of the documents are in conformity with the systems of the administration of PUC-Rio. |
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Referência(s): |
[pt] https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/projetosEspeciais/TFCs/consultas/conteudo.php?strSecao=resultado&nrSeq=7819@1 [en] https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/projetosEspeciais/TFCs/consultas/conteudo.php?strSecao=resultado&nrSeq=7819@2 |
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DOI: | https://doi.org/10.17771/PUCRio.acad.7819 | ||||||||||||
Resumo: | |||||||||||||
This study has as objective to analyze how much the
package is important at the
moment of selling the product and to identify through a
questionnaire the
perception of the Brazilian consumers on the package.
According to the research
results, will be made an analyze and recommendations for
LOreal, multinational
company and leader in cosmetics, and to professionals from
the areas of design
and departments specialized in packages.
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