Título: | MERCADO DO CACAU SERVICE QUALITY: STRATEGIC ANALYSIS | ||||||||||||
Autor(es): |
FERNANDA PINTO DA SILVA |
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Colaborador(es): |
LUIS FERNANDO HOR MEYLL ALVARES - Orientador |
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Catalogação: | 15/FEV/2006 | Língua(s): | PORTUGUESE - BRAZIL |
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Tipo: | TEXT | Subtipo: | SENIOR PROJECT | ||||||||||
Notas: |
[pt] Todos os dados constantes dos documentos são de inteira responsabilidade de seus autores. Os dados utilizados nas descrições dos documentos estão em conformidade com os sistemas da administração da PUC-Rio. [en] All data contained in the documents are the sole responsibility of the authors. The data used in the descriptions of the documents are in conformity with the systems of the administration of PUC-Rio. |
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Referência(s): |
[pt] https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/projetosEspeciais/TFCs/consultas/conteudo.php?strSecao=resultado&nrSeq=7779@1 [en] https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/projetosEspeciais/TFCs/consultas/conteudo.php?strSecao=resultado&nrSeq=7779@2 |
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DOI: | https://doi.org/10.17771/PUCRio.acad.7779 | ||||||||||||
Resumo: | |||||||||||||
The main purpose of this paper is to offer, through a
customer´s point of view, an analysis
of Mercado do Cacau (located in Paraty - RJ) service
quality. Some important factors
regarding the company´s re-engineering are identified,
which allows actions to be taken
into place in order to re-alocate the business in the
market, through reinforcement of its
competitive advantage.
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