Título: | LABORATÓRIO DOMI MARKETING PLAN | ||||||||||||
Autor(es): |
FELIPE JANSEN LAMEIRINHAS VIEIRA |
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Colaborador(es): |
LUIS FERNANDO HOR MEYLL ALVARES - Orientador |
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Catalogação: | 31/OUT/2005 | Língua(s): | PORTUGUESE - BRAZIL |
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Tipo: | TEXT | Subtipo: | SENIOR PROJECT | ||||||||||
Notas: |
[pt] Todos os dados constantes dos documentos são de inteira responsabilidade de seus autores. Os dados utilizados nas descrições dos documentos estão em conformidade com os sistemas da administração da PUC-Rio. [en] All data contained in the documents are the sole responsibility of the authors. The data used in the descriptions of the documents are in conformity with the systems of the administration of PUC-Rio. |
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Referência(s): |
[pt] https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/projetosEspeciais/TFCs/consultas/conteudo.php?strSecao=resultado&nrSeq=7395@1 [en] https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/projetosEspeciais/TFCs/consultas/conteudo.php?strSecao=resultado&nrSeq=7395@2 |
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DOI: | https://doi.org/10.17771/PUCRio.acad.7395 | ||||||||||||
Resumo: | |||||||||||||
This work aims to elaborate a marketing plan, covering the
aspects of creates and
development of new solucions for the Laboratório Domi de
Anáses Clínicas Ltda, as
considering new measured to leave points out, to face its
competitors and to retake its slice
of market. In this plan Laboratório Domi consists the
objective it to retake the growth from
proposals that must briefly be implemented.
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