Título: | BRAZILIAN CONSUMERS´ PERCEPTION ABOUT COLOR PRODUCTS: STUDY ABOUT COLOR MOUSSE CONCEPT TEST | ||||||||||||
Autor(es): |
ELAINE BONELLI ZARUR |
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Colaborador(es): |
CAMILA DE SOUSA BRAGA RADEMAKER - Orientador |
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Catalogação: | 19/OUT/2005 | Língua(s): | PORTUGUESE - BRAZIL |
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Tipo: | TEXT | Subtipo: | SENIOR PROJECT | ||||||||||
Notas: |
[pt] Todos os dados constantes dos documentos são de inteira responsabilidade de seus autores. Os dados utilizados nas descrições dos documentos estão em conformidade com os sistemas da administração da PUC-Rio. [en] All data contained in the documents are the sole responsibility of the authors. The data used in the descriptions of the documents are in conformity with the systems of the administration of PUC-Rio. |
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Referência(s): |
[pt] https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/projetosEspeciais/TFCs/consultas/conteudo.php?strSecao=resultado&nrSeq=7307@1 [en] https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/projetosEspeciais/TFCs/consultas/conteudo.php?strSecao=resultado&nrSeq=7307@2 |
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DOI: | https://doi.org/10.17771/PUCRio.acad.7307 | ||||||||||||
Resumo: | |||||||||||||
This study has the purpose of presenting a new concept of
a product for the Brazilian
color market and of analyzing - through a preliminary
concept test - which is the
Brazilian consumers' perception about it. According to the
results of this research, we
will present recommendations to the color market leader
company, Wella.
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