Título: | UNIBANCO CORPORATE: A RETROSPECTIVE STUDY OF THE POPULARIZATION IN ATTRACT THE CAPTATION OF THE FUNDS BY APLICATION OF CRM | ||||||||||||
Autor(es): |
CLARISSA MOREIRA ALVES |
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Colaborador(es): |
ROBERTO GIL UCHOA - Orientador |
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Catalogação: | 23/AGO/2005 | Língua(s): | PORTUGUESE - BRAZIL |
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Tipo: | TEXT | Subtipo: | SENIOR PROJECT | ||||||||||
Notas: |
[pt] Todos os dados constantes dos documentos são de inteira responsabilidade de seus autores. Os dados utilizados nas descrições dos documentos estão em conformidade com os sistemas da administração da PUC-Rio. [en] All data contained in the documents are the sole responsibility of the authors. The data used in the descriptions of the documents are in conformity with the systems of the administration of PUC-Rio. |
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Referência(s): |
[pt] https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/projetosEspeciais/TFCs/consultas/conteudo.php?strSecao=resultado&nrSeq=6914@1 [en] https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/projetosEspeciais/TFCs/consultas/conteudo.php?strSecao=resultado&nrSeq=6914@2 |
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DOI: | https://doi.org/10.17771/PUCRio.acad.6914 | ||||||||||||
Resumo: | |||||||||||||
This study will analise some of Unibanco's investments
funds between the years 1994 and
1995, and it will verify if the marketing relationship toll
currently used by the bank, the
costumer relationship management, is helped Unibanco's
corporate area in the prospecting
of new clients during this period.
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