Título: | DATS KAT S BUSINESS PLAN: CONSOLIDATION OF A NEW BRAND | ||||||||||||
Autor(es): |
RICARDO PETRUS VIEIRA GOMES |
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Colaborador(es): |
JORGE MANOEL TEIXEIRA CARNEIRO - Orientador |
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Catalogação: | 23/AGO/2005 | Língua(s): | PORTUGUESE - BRAZIL |
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Tipo: | TEXT | Subtipo: | SENIOR PROJECT | ||||||||||
Notas: |
[pt] Todos os dados constantes dos documentos são de inteira responsabilidade de seus autores. Os dados utilizados nas descrições dos documentos estão em conformidade com os sistemas da administração da PUC-Rio. [en] All data contained in the documents are the sole responsibility of the authors. The data used in the descriptions of the documents are in conformity with the systems of the administration of PUC-Rio. |
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Referência(s): |
[pt] https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/projetosEspeciais/TFCs/consultas/conteudo.php?strSecao=resultado&nrSeq=6907@1 [en] https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/projetosEspeciais/TFCs/consultas/conteudo.php?strSecao=resultado&nrSeq=6907@2 |
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DOI: | https://doi.org/10.17771/PUCRio.acad.6907 | ||||||||||||
Resumo: | |||||||||||||
This study searches for new strategic ways so a new brand
of the
cloth s industry can succeed in the brasilian market.
Approaching competitor
and market analysis, consumer behavior, brand s strength
and strategic
planning, this paper bring ways to make DATS KAT a strong
and structured
company in the clothing business.
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