Título: | MOTIVATION AND SATISFACTION OF CREDIT CARD COMPANIESNULL COLLABORATORS | ||||||||||||
Autor(es): |
ELIAS DIAS LOPES FILHO |
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Colaborador(es): |
ANDREA GOMES BITTENCOURT - Orientador |
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Catalogação: | 04/AGO/2005 | Língua(s): | PORTUGUESE - BRAZIL |
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Tipo: | TEXT | Subtipo: | SENIOR PROJECT | ||||||||||
Notas: |
[pt] Todos os dados constantes dos documentos são de inteira responsabilidade de seus autores. Os dados utilizados nas descrições dos documentos estão em conformidade com os sistemas da administração da PUC-Rio. [en] All data contained in the documents are the sole responsibility of the authors. The data used in the descriptions of the documents are in conformity with the systems of the administration of PUC-Rio. |
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Referência(s): |
[pt] https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/projetosEspeciais/TFCs/consultas/conteudo.php?strSecao=resultado&nrSeq=6748@1 [en] https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/projetosEspeciais/TFCs/consultas/conteudo.php?strSecao=resultado&nrSeq=6748@2 |
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DOI: | https://doi.org/10.17771/PUCRio.acad.6748 | ||||||||||||
Resumo: | |||||||||||||
In the competitive world we live in, more and more
companies find themselves
under financial and economical pressure conditions. In the
quest for the use of a
competitive differential to go over the crises, people may
be the key to success.
The present study seeks to analyze ways to attain the
motivation and satisfaction
of credit card companies' collaborators, aiming at
improvement in the corporate results.
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