Título: | A CHARACTER BEHAVIOR SIMULATION GAME USING MACHINE LEARNING | ||||||||||||
Autor(es): |
MICHELLE SANTIAGO BEADLE |
||||||||||||
Colaborador(es): |
BRUNO FEIJO - Orientador |
||||||||||||
Catalogação: | 08/SET/2021 | Língua(s): | PORTUGUESE - BRAZIL |
||||||||||
Tipo: | TEXT | Subtipo: | SENIOR PROJECT | ||||||||||
Notas: |
[pt] Todos os dados constantes dos documentos são de inteira responsabilidade de seus autores. Os dados utilizados nas descrições dos documentos estão em conformidade com os sistemas da administração da PUC-Rio. [en] All data contained in the documents are the sole responsibility of the authors. The data used in the descriptions of the documents are in conformity with the systems of the administration of PUC-Rio. |
||||||||||||
Referência(s): |
[pt] https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/projetosEspeciais/TFCs/consultas/conteudo.php?strSecao=resultado&nrSeq=54555@1 [en] https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/projetosEspeciais/TFCs/consultas/conteudo.php?strSecao=resultado&nrSeq=54555@2 |
||||||||||||
DOI: | https://doi.org/10.17771/PUCRio.acad.54555 | ||||||||||||
Resumo: | |||||||||||||
This project aims to implement and analyze a character behavior simulation game using machine learning. The game will be implemented on the Unity development platform in conjunction with a plugin called ML-Agents that will allow the development of reinforcement learning at the agent in question. The objective
of the project is to improve the development of existing solutions and carry out a critical analysis between what already exists and the new implementation.
|
|||||||||||||
|