Título: | MARKETING STRATEGIES: A STUDY ON THE LUXURY MARKET | ||||||||||||
Autor(es): |
RAPHAEL DA SILVA BARBOSA |
||||||||||||
Colaborador(es): |
JOAO RENATO DE SOUZA COELHO BENAZZI - Orientador |
||||||||||||
Catalogação: | 28/JUL/2021 | Língua(s): | PORTUGUESE - BRAZIL |
||||||||||
Tipo: | TEXT | Subtipo: | SENIOR PROJECT | ||||||||||
Notas: |
[pt] Todos os dados constantes dos documentos são de inteira responsabilidade de seus autores. Os dados utilizados nas descrições dos documentos estão em conformidade com os sistemas da administração da PUC-Rio. [en] All data contained in the documents are the sole responsibility of the authors. The data used in the descriptions of the documents are in conformity with the systems of the administration of PUC-Rio. |
||||||||||||
Referência(s): |
[pt] https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/projetosEspeciais/TFCs/consultas/conteudo.php?strSecao=resultado&nrSeq=53940@1 [en] https://www.maxwell.vrac.puc-rio.br/projetosEspeciais/TFCs/consultas/conteudo.php?strSecao=resultado&nrSeq=53940@2 |
||||||||||||
DOI: | https://doi.org/10.17771/PUCRio.acad.53940 | ||||||||||||
Resumo: | |||||||||||||
Being a market of great demand and a rich source of reference for other segments, the luxury market proves to be a great challenge. This work was carried out with the objective of analyzing the luxury market from the perspective of consumers, identifying how they think, evaluate and consume products in this market.
|
|||||||||||||
|